You are not logged in.

Entdecke unsere Auswahl an Produkten für Amphibien & Aquaristik & Reptilien und Angeln

Dear visitor, welcome to Feuersalamander Infoboard. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Zottel232

Roter Salamander

  • "Zottel232" is male

Posts: 176

Date of registration: Mar 31st 2010

Location: Trier

Occupation: Kommissionierer

  • Send private message

21

Sunday, July 25th 2010, 11:56pm

http://www.youtube.com/watch?v=3umKwji6ncw

Eindeutig der gleiche kerl...
in der Reihe gibt es einige Videos...

Posts: 4

Date of registration: Feb 17th 2011

  • Send private message

22

Thursday, February 17th 2011, 4:38pm

Wollte mir gerade das video auf Youtube anschauen, aber leider ist es anscheinend nicht mehr da. Naja vielleicht ist es auch nur ein Fehler von meinem Internet.

Zottel232

Roter Salamander

  • "Zottel232" is male

Posts: 176

Date of registration: Mar 31st 2010

Location: Trier

Occupation: Kommissionierer

  • Send private message

23

Thursday, February 17th 2011, 4:57pm

für das erste video suche nach "german angry kid"
für die anderen "echter gangsta"...hab grad noch mal nachgesehen, läuft...^^

Posts: 4

Date of registration: Feb 17th 2011

  • Send private message

24

Friday, February 18th 2011, 9:10am

Super Danke! Ich Habs gefunden. Ist ja wirklich der Hammer, das sich der so sehr aufregt nur wegen eines Computerspiels. Aber ist nicht der einzige der was gegen Computer hat. Beim Surfen hab ich das gefunden und ich kann ihn irgendwie verstehen :)

http://www.youtube.com/watch?v=RZfwuCjbBDk

trustme

Larve

Posts: 6

Date of registration: May 2nd 2011

  • Send private message

25

Tuesday, May 3rd 2011, 2:42pm

kenne ich nur zu gut! so reagiere ich auch jeden morgen, wenn ich meine emails checke:)

This post by "trustme" (Thursday, May 12th 2011, 1:44pm) has been deleted by user "Inshi" (Saturday, May 14th 2011, 3:54pm)

Rate this thread
Entdecke unsere Auswahl an Produkten für Amphibien & Aquaristik & Reptilien und Angeln